I am a Whalien.

BTSの歌詞和訳、時々ひとりごと。

【JIMIN & HA SUNG WOON】With You カナルビ 歌詞 和訳/意訳

※英訳まったく自信ありません、自己満です。あしからず。

 

HA SUNG WOON, JIMIN

 

 

I wanna be with you
君と一緒になりたい


And I wanna stay with you
君と一緒にいたい


Just like the stars shining bright
まさに明るく輝く星たちのように


You’re glowing once more
君はまた輝きを増している



Right here beside you, I’m still
今ここで、君のそばで、僕は


Walking wherever you go
今も君を追いかけて歩いている


You will live forever in me
君は僕の中で生き続けるんだ


Breathing deeply, within me
深く息をするんだ、僕の心の中で




Just take it all
僕の全部、持っていってよ


I`m nothing without your love
君の愛なしじゃ生きられないんだ


I promise I’ll never leave your love
約束する 僕は絶対に君の愛を置き去りにしないって


My heart is beating ‘cause of you
僕の心臓は君がいるから動き続けてる



Forever and ever and ever
永遠に、ずっとずっと


Only you can take my heart
君だけが僕の心を奪うんだ


Dear my love love love
愛する君へ


I wanna stay with you
僕は君といたいんだ

 



ちゅおぐん ぬr よぎ まうみらん ばんえ
추억은 늘 여기 마음이란 방에
思い出はいつも 心という部屋の中に

 

のわえ いぇぎどぅrろ かどぅk ちゃ いっそ
너와의 얘기들로 가득 차 있어

君とのエピソードでいっぱいなんだ


おんじぇぶと よんぬんじ など ちゃr もるじまん
언제부터였는지 나도 잘 모르지만

いつからだったろう 僕もわからないけど


 のえげ    まらご    しぽ   なえ もどぅん いぇぎるr 
너에게 말하고 싶어 나의 모든 얘기를

君に話したかったんだ 僕の全てを




Just take it all
僕の全部、持っていってよ


I`m nothing without your love
君の愛なしじゃ生きられないんだ


I promise I’ll never leave your love
約束する 僕は絶対に君の愛を置き去りにしないって


My heart is beating ‘cause of you
僕の心臓は君がいるから動き続けてる



Forever and ever and ever
永遠に、ずっとずっと


Only you can take my heart
君だけが僕の心を奪うんだ


Dear my love love love
愛する君へ


I wanna stay
僕は…

 



Tore my heart
引き裂かれた胸


Now I’m in the dark
僕は今暗闇にいる


Will we meet in our dreams
僕たち、夢の中で会えるかな?



Breaking my heart
胸が張り裂けそうなんだ


Here we are apart
僕らは離れ離れ


I wanna stay near you
僕は、君の隣にいたい

 

 

 

切ない、、

 

With you

With you

  • provided courtesy of iTunes